суббота, 30 июля 2022 г.

"Я хочу прокинутись в лютому", липень 2022

Я хочу прокинутись в лютому, де знову сіра зима.

Де звично, скучно і тихо, де маю роботу й життя.

Я хочу зібратись й додому поїхати, де мама і та.

Це неможливо, вчора й сьогодні, в моїй країні війна.

Я знаю що можу багато - я навчилась жити з нуля,

В іншому місці, іншій країні, з іншою мовою.

Де чужі люди, природа, культура, тай що там - я.

Знов працюю, наче живу, вчусь жити у спокою.

Але нині всі дні то розпанахане навпіл життя,

В одній частині - біль, новини, і закипає кров.

В іншій - роботи, обіди, купити штори й взуття.

Немає слова сильнішого за українське "ЛЮТЬ"

Ти не можеш жити як звично, коли твоїх б"ють.

Я вже не маю друзів, я вже знаю що таке смерть.

Я бачила на власні очі, і в очах інших. Не чувайтесь.

Все повертається, повернеться російським катам все.


Комментариев нет:

Отправить комментарий